Evaluation and comparison of national tourism organizations in Mediterranean

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Τσιριπίδου, Ευγενία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Web marketing;Δικτυακή διαφήμιση;Internet advertising;Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ;E-marketing;ΕΟΤ;NTO;Διαδυκτιακό μάρκετινγ
Issue Date: 6-Feb-2012
Abstract: Ο στόχος της εργασίας είναι η κατανόηση της προσπάθειας των χωρών της Μεσογείου να προωθήσουν τους προορισμούς τους μέσω των ιστοσελίδων, οι οποίες θα πρέπει να περιέχουν τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεται ο επισκέπτης ώστε να κάνει την επιλογή του. Ο τουρισμός ως βιομηχανία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και επηρεάζεται καταλυτικά από την υποστήριξη που προσφέρουν τα πολυμέσα, οι τεχνολογίες επικοινωνιών και τα πληροφοριακά συστήματα.
The aim of this thesis is to make understandable the effort of Mediterranean countries to promote their destinations through webpages, that must contain the main information a visiton needs to make the decision. Tourism industry requires a wide range of information and is affected from the support that multimedia, communication technologies and information systems offer.
Description: Πτυχιακή εργασία-- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2011 -- αα62
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6680
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiripidou_Eugenia.pdf4.66 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6680
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.