Evaluation and comparison of national tourism organizations in Mediterranean

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Τσιριπίδου, Ευγενία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚουρτέσας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσιριπίδου, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2012-02-06T11:28:42Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T11:40:52Z-
dc.date.available2012-02-06T11:28:42Zel
dc.date.available2018-02-28T11:40:52Z-
dc.date.issued2012-02-06T11:28:42Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6680-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία-- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2011 -- αα62el
dc.description.abstractΟ στόχος της εργασίας είναι η κατανόηση της προσπάθειας των χωρών της Μεσογείου να προωθήσουν τους προορισμούς τους μέσω των ιστοσελίδων, οι οποίες θα πρέπει να περιέχουν τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεται ο επισκέπτης ώστε να κάνει την επιλογή του. Ο τουρισμός ως βιομηχανία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και επηρεάζεται καταλυτικά από την υποστήριξη που προσφέρουν τα πολυμέσα, οι τεχνολογίες επικοινωνιών και τα πληροφοριακά συστήματα.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to make understandable the effort of Mediterranean countries to promote their destinations through webpages, that must contain the main information a visiton needs to make the decision. Tourism industry requires a wide range of information and is affected from the support that multimedia, communication technologies and information systems offer.el
dc.language.isoelel
dc.subjectWeb marketingel
dc.subjectΔικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectInternet advertisingel
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subjectE-marketingel
dc.subjectΕΟΤel
dc.subjectNTOel
dc.subjectΔιαδυκτιακό μάρκετινγel
dc.subject.lcshΤουρισμός--Δικτυακοί πόροιel
dc.subject.lcshΕθνικοί οργανισμού τουρισμού--Αξιολόγησηel
dc.subject.lcshΤουρισμός--Διαδικτυακό μάρκετινγκ--Μέση Ανατολήel
dc.subject.lcshΤουρισμός--Διαδικτυακό μάρκετινγκ--Αφρικήel
dc.subject.lcshΤουρισμός--Διαδικτυακό μάρκετινγκ--Ευρώπηel
dc.subject.lcshTourism--Computer network resourcesel
dc.subject.lcshNational tourism organizations--Evaluationel
dc.subject.lcshTourism--Internet marketing--Middle Eastel
dc.subject.lcshTourism--Internet marketing--Africael
dc.subject.lcshTourism--Internet marketing--Europeel
dc.titleEvaluation and comparison of national tourism organizations in Mediterraneanel
dc.titleΑξιολόγηση και σύγκριση ιστοσελίδων των εθνικών οργανισμών τουρισμού της Μεσογείουel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T11:41:52Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiripidou_Eugenia.pdf4.66 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6680
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.