Η τριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση στη Γερμανία

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Χαντζάρας, Δημήτριος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚουρτέσας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΧαντζάρας, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2014-05-15T12:13:02Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T11:39:54Z-
dc.date.available2014-05-15T12:13:02Zel
dc.date.available2018-02-28T11:39:54Z-
dc.date.issued2014-05-15T12:13:02Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6600-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικής, 2013 - αρ.εισ.5567el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ξεκινάει δίνοντας μία γεύση από την δομή της χώρας σε ένα γενικό επίπεδο και συνεχίζει έπειτα δίνοντας περισσότερες πληροφορίες πάνω στην επίσης πολυδιάστατη μορφή της εκπαίδευσης. Αρχίζοντας από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και καταλήγοντας στην τριτοβάθμια προσπαθώ να αναλύσω τους διαφόρους τρόπους εκπαίδευσης που προσφέρει το γερμανικό σύστημα παιδείας. Ξεκινώντας από το δημοτικό ο μαθητής μέχρι την απόλυση του από αυτό, πλάθεται μια προσωπικότητα η οποία αργότερα θα πρέπει να αποδείξει σε ποιο από τα επόμενα σχολεία ταιριάζει βάση της επίδοσης του στα 4 χρόνια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμη και αν ο μαθητής δεν τα καταφέρει να εισαχθεί στο ανώτατο πεδίο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την αρχή έχει την δυνατότητα να πράξει τούτο αργότερα. Αυτό θα γίνει μέσα από κάποιες χρονιές προετοιμασίας, σκληρής προσπάθειας αλλά και του προσφερόμενου προσανατολισμού του συστήματος. Πέραν όμως της θεωρητικής αυτής ανάλυσης του εκπαιδευτικού συστήματος η παρούσα εργασία βάζει τα δυνατά της ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να κατανοήσει σε έναν μεγάλο βαθμό τις ευκαιρίες εκπαίδευσης που παρουσιάζονται στον τουριστικό τομέα μέσα από την δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αν και δυο διαφορετικά επίπεδα είναι άμεσα αλληλένδετα μεταξύ τους μέσω της συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης. Ένας τελειόφοιτος μίας τουριστικής σχολής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να συνεχίσει με τις κατάλληλες προϋποθέσεις πάντα, μια ακαδημαϊκή πορεία ανενόχλητος και να έχει έτσι ένα πλούσιο βιογραφικό όχι μόνο εκπαίδευσης αλλά και ταυτόχρονα επαγγελματικής εμπειρίας. Η ακαδημαική πορεία βέβαια δεν χαρακτηρίζεται μόνο από ένα απολυτήριο η πτυχίο πανεπιστημίου αλλά ένα μεταπτυχιακό Μάστερ το οποίο θα δώσει στον υποψήφιο φοιτητή επαγγελματία την εξειδίκευση που απαιτείται.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΓερμανίαel
dc.subjectΤριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευσηel
dc.subjectTourismel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectTourismel
dc.subjectHigher tourism educationel
dc.subjectGermanyel
dc.subject.lcshTourism-Germanyel
dc.subject.lcshΤουρισμός-Γερμανίαel
dc.subject.lcshEducation,Higher-Germanyel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση, Ανώτατη-Γερμανίαel
dc.titleΗ τριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση στη Γερμανίαel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T11:40:54Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xantzaras_Dimitrios.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
Xantzaras_Dimitrios_ppt.pdf751.07 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6600
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.