Η εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία φιλοξενίας

Καπίκη, Τάνια/ Θαμνίδου, Ειρήνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαμονή;Πελάτης;Μάρκετινγκ σχέσεων;Πελατοκεντρική φιλοσοφία;Ποιότητα;Τουριστική βιομηχανία;Εξυπηρέτηση;Φιλοξενία;Τουρισμός
Issue Date: 4-Feb-2014
Abstract: Η παρούσα εργασία στοχεύει να ενημερώσει τον αναγνωστη σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών στη βιομηχανία φιλοξενίας. Η επιτυχής πορεία της βιομηχανίας προϋποθέτει την ύπαρξη της ποιοτικής εξυπηρέτησης, έτσι ωστε ο πελάτης να νοιώσει ικανοποιημένος από την παροχή υπηρεσιών και να επιστρέψει κάποια στιγμή στην ίδια περιοχή και να απολαύσει τις ίδιες υπηρεσίες για τις οποίες ένοιωσε ευχαριστημένος.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2012--αα4927
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6587
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6587
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.