Το προϊόν των τραπεζών ως στοιχείο του μείγματος Marketing

Κυρμίζογλου, Παντελής/ Παστιανίδου, Κωνσταντίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Τράπεζα;Τραπεζικό Σύστημα;Μάρκετινγκ;Marketing;Τραπεζικό προϊόν;Μάρκετινγκ υπηρεσίες;Τραπεζικό μάρκετινγκ
Issue Date: 13-Jun-2013
Abstract: Με την παρούσα εργασία θα καταδείξουμε την αλληλεπίδραση του μίγματος και της στρατηγικής μάρκετινγκ. Επίσης θα αναλύσουμε το τραπεζικό προϊόν, θα το καταδείξουμε στη πράξη και θα το συνδέσουμε με το τραπεζικό μάρκετινγκ.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-- Τμήμα Λογιστικής, 2011-- αα 1754
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6090
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pastianidou_Konstantina.pdf678.93 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6090
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.