Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 10 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές

  Διερεύνηση του βαθμού ενημέρωσης, των απόψεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του Μαρτίου, σχετικά με τα νωπά βιολογικά προϊόντα

  Οικολογικά Συνειδητή Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ecologically Conscious Consumer Behavior)

  Συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στην επωνυμία της Lacoste για την αγορά της Θεσσαλονίκης

  Διερεύνηση των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης σχετικά με τους τρόπους δράσης και τα μέσα προσέγγισης που προτιμούν, ώστε να συμμετάσχουν σε ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού

  Διαφήμιση και συμπεριφορά καταναλωτών. Πώς ο ρόλος της πρώτης επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των δεύτερων σε σχέση με τα πολυκαταστήματα (σουπερμάρκετ)

  Private Labels: Η στάση των καταναλωτών απέναντί τους

  Διεθνές εμπόριο και συμπεριφορά καταναλωτή

  Ηθική καταναλωτική συμπεριφορά

  Η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών