Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Βογιατζή, Ελένη
1
Γεωργίου, Χρύσω
1
Θεοδωρίδης, Αλέξανδρος
1
Κοξένογλου, Μιχαήλ
1
Κωτούλα, Δήμητρα
1
Ματενίδης, Κωνσταντίνος
1
Μητροφάνης, Αλέξανδρος
1
Παπατολίδου, Αναστασία
1
Σούκιας, Δημήτριος
1
Σπηλιώτης, Δημήτριος
.
next >
Subject
2
Consumer behavior
2
Marketing
2
Social media
2
Εξαγωγές
2
Καταναλωτική συμπεριφορά
1
Alternative forms of tourism
1
Brand name products
1
Business networks
1
Business relations
1
Coffee industry
.
next >
Item Type
9
bachelorThesis
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
next
Προσδιοριστοί παράγοντες του εξαγωγικού βιομηχανικού Μαρκετινγκ (Bachelor thesis)
Τεχνολογία και Marketing. Σύγχρονα Crm – Erp. Ανάλυση Τρόπων και Μέσων. Social Networks, επηρεάζουν το Marketing; Πώς; Τα θετικά και τα αρνητικά. Mobile Marketing, τα νέα εργαλεία. Συμπερασματικά. (Bachelor thesis)
ΔΗΜΟΣΙΕΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΑ SUPER MARKET ΛΑΡΙΣΑΣ (Bachelor thesis)
Μελέτη των προφίλ των επισκεπτών και των τουριστικών πόρων της Θεσσαλονίκης (Bachelor thesis)
Η διαχείριση των διαδικτυακών σχέσεων των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους : άλλες επιχειρήσεις Β2Β (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανόμενης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στην διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με μελέτη περίπτωσης τον καφέ (Bachelor thesis)
Green Computing : η οικολογική συνείδηση των φοιτητών του ΤΕΙ σχετικά με τη χρήση του Η/Υ (Bachelor thesis)
Μελέτη του βαθμού χρήσης των social media από τις εταιρείες στα πλαίσια του μάρκετινγκ και μέτρηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ενέργειες των εταιρειών μέσω των social media (Bachelor thesis)
Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειες (Bachelor thesis)