Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-8 of 8 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Η ανάπτυξη του digital marketing στον κόσμο των τραπεζών και πως επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών τους.

  Έρευνα για τον καφέ δίκαιου εμπορίου

  Η διερεύνηση της πρόθεσης αγοράς προϊόντων FAIR TRADE των νοικοκυριών του Δήμου Θεσσαλονίκης

  Η διερεύνηση της πρόθεσης αγοραστικής συμπεριφοράς προϊόντων Fair Trade σε κατάστημα delicatessen των καταναλωτών της Άνω και Κάτω Τούμπας Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του χειμώνα 2007

  Η γνώση, η πρόθεση αγοράς και οι απόψεις των οικονομικά ενεργών κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ηλικίας άνω των 18 ετών, σχετικά με το Δίκαιο Εμπόριο: η διερεύνηση και καταγραφή των ψυχογραφικών και δημογραφικών χαρακτηριστικών τους

  Η επίδραση του φύλου στην αγοραστική συμπεριφορά

  Η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών, άνω των 15 ετών, κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, για τα προϊόντα Δικαίου Εμπορίου και ειδικότερα για το νεο της προϊόν, τη μαρμελάδα

  Η διερεύνηση της αγοραστικής συμπεριφοράς και των παραγόντων που την επηρεάζουν, στα νοικοκυριά του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, για τα προϊόντα δικαίου εμπορίου.