Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-8 of 8 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Ο στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού μάρκετινγκ του Παρανεστίου Δράμας

  Χρήση των τεχνολογιών i-pad και i-phones σε καταστήματα εστίασης-καφέ για την ανάπτυξη της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της επιχείρησης(3 case studies)

  Μελέτη της κατανόησης πολυμεσικού περιεχομένου από χρήστες του ιντερνέτ.

  Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

  Διερεύνηση των απόψεων και στάσεων καθώς και πρόθεση συμπεριφοράς, του ερευνώμενου πληθυσμού της Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με την επικείμενη ίδρυση οικολογικού καταστήματος στο κέντρο της προαναφερθείσας πόλης

  Ατομικές πολιτισμικές αξίες και κοινωνικά υπεύθυνη καταναλωτική ΢συμπεριφορά

  Μελέτη της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν οι δικτυακοί τόποι που εξειδικεύονται στη μεταφορά χρημάτων: Μελέτη της περίπτωσης PayPal

  Διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών προς το Marketing μέσω κινητού τηλεφώνου