Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Κριθαρίδου, Μαλβίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχάκης, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΚριθαρίδου, Μαλβίναel
dc.date.accessioned2015-03-05T08:35:49Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:41:33Z-
dc.date.available2015-03-05T08:35:49Zel
dc.date.available2018-02-27T18:41:33Z-
dc.date.issued2015-03-05T08:35:49Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5320-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6133el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τη γνώση, στάση και καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης, πιο συγκεκριμένα ερευνήθηκε η πιστότητα στον καφέ. Πρόκειται για πρωτογενή έρευνα στοιχείων, ως μέθοδος συγκέντρωσης των πρωτογενών στοιχείων επιλέχθηκε η δημοσκόπηση και ως όργανο συγκέντρωσης τους το δομημένο ερωτηματολόγιο.Σκοπός της έρευνας είναι η παροχή ορθολογικής πληροφόρησης προς τη διοίκηση μάρκετινγκ της αλυσίδας σουπερμάρκετ Γιαννόπουλος για τη χάραξη κατάλληλης στρατηγικής για την ένταξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε προϊοντικές κατηγορίες με τη μεγαλύτερη διείσδυση και την αποφυγή εκείνων που έχουν την μικρότερη διείσδυση.el
dc.language.isoelel
dc.subjectE' Municipal Community (Municipality of Thessaloniki)el
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectΙδιωτικές ετικέτεςel
dc.subjectΕ' Δημοτική Κοινότητα (Δήμος Θεσσαλονίκης)el
dc.subjectPrivate labelsel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσειςel
dc.subject.lcshFinancial crisesel
dc.subject.lcshΔήμος Θεσσαλονίκης (Ελλάδα. Ε' Δημοτική Κοινότητα)el
dc.subject.lcshMunicipality of Thessaloniki (E' Municipal Community)el
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Έρευνα--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Research--Greece--Thessalonikiel
dc.subject.lcshΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.lcshHouse brandsel
dc.subject.lcshBranding (Μάρκετινγκ)el
dc.subject.lcshBranding (Marketing)el
dc.titleΔιερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσηςel
dc.titleResearch and recording of knowledge, attitudes and consumer behavior of inhabitants of E' municipal community of Thessaloniki, in the period June-July 2013, concerning the private label products and their relationship with the brand loyalty considering economic crisisel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:42:33Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kritharidou_Malvina.pdf6.23 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5320
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.