Ο ρόλος τοου Branding στα μονοπωλιακά προϊόντα.Η περίπτωση της Μαστίχας Xίου

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Βαβυλουσάκη, Ευδοξία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Marketing;Gum;Chios;Monopoly;Branding;Μάρκετινγκ;Monopoly products;Μastic;Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου;Μονοπώλιο;Μονοπωλιακά προϊόντα;Επώνυμη μάρκα;Μαστίχα Χίου
Issue Date: 6-Feb-2012
Abstract: Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσουμε ποιος είναι ο ρόλος του Branding για εταιρείες με μονοπωλιακά προϊόντα, όπως η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου και πως αυτές διοικούν τις επωνυμίες που διαθέτουν.
Description: Πτυχιακή εργασία-- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα31
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5314
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vavilousaki_Eudoksia.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5314
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.