Marketing Plan για το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Παρουτζόγλου, Συμεών


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Marketing of Museums;Museums;Marketing;Museum Marketing;Branding;Marketing audit;Museum of Technology;Science Center;Branding μουσείων;Μάρκετινγκ των Μουσείων;Μουσειακό Μάρκετινγκ;ΚΔΕΜΤ;Μουσείο Τεχνολογίας;Κέντρο Διάδοσης Επιστημών;Μουσεία;Μάρκετινγκ
Issue Date: 31-Jan-2012
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να καλύψει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του Μάρκετινγκ των Μουσείων και να δείξει ότι η υιοθέτηση πρακτικών μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει βήμα θετικό, αν και αναγκαίο τώρα πια, στη λειτουργία των μουσείων. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής έρευνας αποσκοπεί στο να δομήσει ένα πλάνο μάρκετινγκ για λογαριασμό του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας (ΚΔΕΜΤ).
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 -- αα23
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5300
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paroutzoglou_Simeon.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5300
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.