Εξαγωγικό μάρκετινγκ αγροτικών ελληνικών προϊόντων : η περίπτωση του μελιού

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Λέφα, Μαριάμ/ Αμάριι, Ιρίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διεθνές μάρκετινγκ;Trade, Export;Εμπόριο, Εξαγωγικό;Honey companies;Μελισσοκομικές εταιρείες;International marketing;Μελισσουργία;Beekeeping
Issue Date: 25-Nov-2014
Abstract: Η αύξηση του ανταγωνισμού και η φιλελευθεροποίηση στις διεθνείς αγορές έχουν μεγαλώσει την σημαντικότητα των εξαγωγών και των διεθνών δραστηριοτήτων στις επιχειρήσεις. Ο κλάδος των τροφίμων αποτελεί έναν από τους βασικότερους για εξαγωγές τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην ελληνική οικονομία. Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζεται στο εξαγωγικό μάρκετινγκ αγροτικών ελληνικών προϊόντων και συγκεκριμένα για το μέλι. Το μέλι σαν τροφή του ανθρώπου είναι ένα από τα θρεπτικότερα, πολυτιμότερα και υγιεινότερα τρόφιμα.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα5715
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5291
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Amarii_Lefa.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5291
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.