Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 42 (Search time: 0.005 seconds).

  Οι απόψεις και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (ηλικίας 18-70 ετών) της ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής και επώνυμης ετικέτας, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Preferences towards green hotels : the explanatory power of tpb

  Διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προθέσεων των καταναλωτών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία. Επίσης διερεύνηση των προθέσεων τους για διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό και για αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό απέναντι σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

  Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  Πρόθεση διαμονής σε ένα πράσινο ξενοδοχείο και πρόθεση συμμετοχής σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού καταναλωτισμού κατά των ανήθικων ξενοδοχείων : έρευνα σε νοικοκυριά της περιοχής Θεσσαλονίκης, Μάιος-Ιούνιος 2013

  Trends, progress and attitudes, both in marketing and consumer behavior from 2000 to 2007

  Ηθικός καταναλωτισμός σε σχέση με τα πράσινα ξενοδοχεία

  Types and influential factors of consumers’ non-purchasing ecological behaviors

  Ο ηθικός καταναλωτισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης ενός πράσινου ξενοδοχείου στα προάστια της Θεσσαλονίκης