The internet advertising of luxurious hotels of Athens

Καραπιστόλης, Δημήτριος/ Μπαφίτη, Βασιλική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφημίσεις;Advertisements;Μάρκετινγκ, Διαδικτυακό;Marketing, Internet
Issue Date: 11-Jul-2013
Series/Report no.: ;ΑΕ 5015
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την κατανόηση της σχέσης μεταξύ της διαδικτυακής διαφήμισης και των ξενοδοχειακών υπηρεσιών πολυτελών ξενοδοχείων. Τονίζει την διαφήμιση ως στρατηγικό εργαλείο του Μαρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της, και τις κατηγορίες της. Καθώς επίσης να παρουσιάσει στοιχεία των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς συνδέει τις δύο έννοιες της διαδικτυακής διαφήμισης και των ξενοδοχειακών υπηρεσιών με αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας Διαφήμισης, 2013--αα5015
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5289
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpafiti_Vasiliki.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5289
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.