Διεθνοποίηση των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Χαλδούπης, Ιωάννης/ Μπούζιας, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διεθνές μάρκετινγκ;Enology;Κρασιά;International marketing;Οινολογία;Wines;Παραγωγή κρασιού;Wine-making;Διεθνοποίηση;Internationalization;Εμπόριο, Εξαγωγικό;Trade, Export
Issue Date: 20-Aug-2014
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα την «Διεθνοποίηση των Ελληνικών Οινοποιητικών επιχειρήσεων στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής» και πραγματοποιήθηκε κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, υπό την εποπτεία του καθηγητή κ. Σαρμανιώτη Χρήστου. Επικεντρώνεται στις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου που είτε εξάγουν είτε απλά σκέπτονται να ξεκινήσουν εξαγωγικές δραστηριότητες. Επίσης μελετάμε συγκεκριμένα την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών για την οποία αναφέρεται και ο εξαγωγικός οδηγός στον οποίο συμπερασματικά καταλήγει η εργασία. Η εργασία στηρίχτηκε σε πρωτογενή και δευτερογενή μελέτη. Για την πραγματοποίηση της πρωτογενής μελέτης χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του case study με την χρήση προσωπικής συνέντευξης, μίας εκ των εταιριών που ήδη εξάγουν με επιτυχία στην αγορά των Η.Π.Α., του κτήματος ΑΛΦΑ. Για την δευτερογενή μελέτη έγινε ανασκόπηση στην διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με την διεθνοποίηση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα5665
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5288
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpouzias_Chaldoupis.pdf4.1 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5288
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.