Η διαφήμιση και οι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη από μια διαφημιστική εταιρεία για τη διενέργεια μιας διαφημιστικής εκστρατείας και δημιουργία διαφημιστικού πλάνου για τα καταστήματα Cook-Shop

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Ευγενίδης, Σταύρος/ Σαραφίδης, Αλέξανδρος/ Τσιντσάρης, Δημήτρης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Campaigns, Advertising;Διαφημίσεις;Εκστρατείες, Διαφημιστικές;Advertisements
Issue Date: 7-Mar-2012
Abstract: Η διαφήμιση και οι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη από μια διαφημιστική εταιρεία για την διενέργεια μιας διαφημιστικής εκστρατείας και δημιουργία διαφημιστικού πλάνου για τα καταστήματα.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008--αα294
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5280
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:37:18Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsintaris_Sirafidis_Eygenidis.pdf728.24 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5280
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.