The usage of fear in advertising

Γκούνας, Αθανάσιος/ Νικολοπούλου, Μαρία-Άννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφημιστικό προϊόν;Horror;Διαφημιστική εκστρατεία;Advertising product;Τρόμος;Advertising campaign;Διαφημίσεις;Advertisements
Issue Date: 1-Jul-2013
Series/Report no.: ;4032
Abstract: Αντικείμενο μελέτης της εργασίας είναι η διαφήμιση και άλλου είδους προωθητικά μνήματα για πώληση προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και για προσέλκυση πολιτικών ψηφοφόρων και την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην έκκληση του φόβου στη διαφήμιση και στις χρηματοοικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις που αφήνει.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012--αα4032
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5277
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolopoulou_Maria.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5277
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.