Rebranding Greece

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Στρούμπα, Νικολέτα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ανανέωση μάρκας;Rebranding;Επανατοποθέτηση μάρκας;Μάρκα;Brand
Issue Date: 9-Nov-2012
Abstract: Η πτυχιακή μελέτη έχει ως σκοπό να περιγράψει την εικόνα του Brand Name της Ελλάδας και την ανάγκη επανατοποθέτησής του.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012--αα3963
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5218
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strouba_Nikoleta.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5218
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.