Διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών προς το Marketing μέσω κινητού τηλεφώνου

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Τσέπα, Ιωάννα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΤσέπα, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2015-03-11T08:03:36Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:35:26Z-
dc.date.available2015-03-11T08:03:36Zel
dc.date.available2018-02-27T18:35:26Z-
dc.date.issued2015-03-11T08:03:36Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5195-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6280el
dc.description.abstractΗ κλιμάκωση και η σύγκλιση των κατανεμημένων δικτύων και ασύρματων τηλεπικοινωνιών έχει δημιουργήσει μια τεράστια και δυναμική πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις. Η αμεσότητα, η διαδραστικότητα και η κινητικότητα των ασύρματων συσκευών παρέχει μια νέα πλατφόρμα για το μάρκετινγκ. Η προσωπική και η πανταχού παρούσα φύση των συσκευών σημαίνει ότι η διαδραστικότητα μπορεί να παρέχεται οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Για τις επιχειρήσεις, το mobile marketing είναι ένας σημαντικός τομέας ανάπτυξης και αναμένετε να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο. Η παραχώρηση αδείας και η αποδοχή, αποτελούν βασικά ζητήματα που οι marketer δεν έχουν ακόμη καταφέρει να επιλύσουν πλήρως. Η εργασία αυτή παρέχει κατεύθυνση σε αυτόν τον τομέα. Μετά από μια σύντομη συζήτηση για το υπόβαθρο του mobile marketing, και των μοντέλων αποδοχής, παραθέτεται η έρευνα με σκοπό την διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών προς το marketing μέσω κινητού τηλεφώνου και των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή του. Η εργασία καταλήγει με προβλέψεις για το μέλλον του mobile marketing και μερικές βασικές περιοχές για περαιτέρω έρευνα.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectMobile Marketingel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚινητά Τηλέφωναel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΈρευναel
dc.titleΔιερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών προς το Marketing μέσω κινητού τηλεφώνουel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:36:26Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsepa_Ioanna.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5195
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.