Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Καρακλίδης, Ιωάννης/ Γεωργάκης, Αντώνιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤηλικίδου, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΚαρακλίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΓεωργάκης, Αντώνιοςel
dc.date.accessioned2012-01-31T11:58:34Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:35:25Z-
dc.date.available2012-01-31T11:58:34Zel
dc.date.available2018-02-27T18:35:25Z-
dc.date.issued2012-01-31T11:58:34Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5194-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2011 --αα22el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι η συγκέντρωση και καταγραφή απόψεων και αντιδράσεων των καταναλωτών σχετικά με την ηθική κατανάλωση και το μποϊκοτάζ έτσι ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν από την αεροπορική εταιρία Sky Airlines. Η μελέτη περιλαμβάνει δευτερογενή στοιχεία που αναφέρονται στην αρνητική ηθική κατανάλωση και στον τρόπο που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές την αγοραστική τους δύναμη. Το επίκεντρο όμως της μελέτης αφορά σε δημοσκόπηση (έρευνα πεδίου) ποσοτική με δομημένο ερωτηματολόγιο επί της ευρύτερης περιοχής της ηθικής κατανάλωσης. Αναφορικά με την συγκέντρωση πρωτογενών στοιχείων ως μονάδα πληθυσμού επιλέξαμε 120 νοικοκυριά από το γεωγραφικό διαμέρισμα της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα από τον δήμο Θεσσαλονίκης και τον δήμο Σταυρούπολης. Η μονάδα δειγματοληψίας είναι ένα άτομο από κάθε νοικοκυριό και η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η δειγματοληψία κατά περιοχές με βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, του οποίου η επεξεργασία έγινε με την χρήση του SPSS. Βασικό συμπέρασμα είναι ότι πολύ μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων δεν έχει συμμετάσχει ποτέ σε μποϊκοτάζ και ούτε ξέρει αν υπάρχουν προτροπές την παρούσα περίοδο. Ωστόσο οι καταναλωτές φαίνεται ότι είναι αρκετά ευαισθητοποιημένοι καθώς στις ερωτήσεις των ξενοδοχείων η πλειοψηφία απέρριψε τα ξενοδοχεία που είχαν πολύ δελεαστικές τιμές για το λόγο του ότι δεν ήταν σωστοί απέναντι στους εργαζομένους και έβλαπταν το περιβάλλον.el
dc.language.isoelel
dc.subjectEthical Consumerismel
dc.subjectBoycottel
dc.subjectΔειγματοληψίαel
dc.subjectΗθικός Καταναλωτισμόςel
dc.subjectΜποϊκοτάζel
dc.subjectSamplingel
dc.subject.lcshΚαταναλωτέςel
dc.subject.lcshConsumersel
dc.subject.lcshConsumers-Attitudesel
dc.subject.lcshΚαταναλωτές-Στάσειςel
dc.subject.lcshΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.lcshConsumer behaviorel
dc.titleΔιερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.el
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:36:25Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Georgakis_Karaklidis.pdf8.14 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5194
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.