Αθλητικό μάρκετινγκ και ακαδημίες ποδοσφαίρου (ο τρόπος λειτουργίας μιας ακαδημίας ποδοσφαίρου)

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Σαϊτ Ογλού, Γκιουνάι/ Πουλαρινός, Δήμος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ακαδημίες ποδοσφαίρου;Αθλητικό μάρκετινγκ;Sport marketing;Soccer academies
Issue Date: 10-May-2010
Abstract: Η παρούσα εργασία αναλύει τις βασικές αρχές του αθλητικού µάρκετινγκ και μελετά την εξέλιξη και πορεία του από την εµφάνιση του έως τώρα, κυρίως στον χώρο του ποδοσφαίρου. Επίσης διερευνά τις ακαδηµίες ποδοσφαίρου και ειδικότερα τον τρόπο λειτουργίας και διοίκησής τους. Η διοίκηση, η διαχείριση και το μάρκετινγκ του αθλητισµού αποτελούν σήµερα καινούργιες αθλητικές επιστήµες, που προήλθαν από την ανάγκη που δηµιούργησαν οι µεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης και πολύπλοκης λειτουργίας του αθλητισµού σε όλα τα επίπεδά του. Περνώντας στην παρουσίαση και ανάλυση των ακαδηµιών ποδοσφαίρου στην χώρα µας βλέπουµε πως µε την πάροδο του χρόνου αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο. Παρ΄ όλα αυτά, οι ακαδηµίες ιδιαίτερα αυτές που δεν ανήκουν σε κάποιο επαγγελµατικό σύλλογο, βλέπουµε να αντιµετωπίζουν κάποια προβλήµατα τα οποία µε την πάροδο του χρόνου, προσπαθούν να τα επιλύσουν. Όλοι πιστεύουν πως σε λίγα χρόνια οι ακαδηµίες της χώρας µας θα φτάσουν στα επίπεδα που επιθυµούν και γιατί όχι να µην είναι πρότυπα για πολλές χώρες.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009, αα2333
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5190
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sait Oglou_Poularinos.pdf639.55 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5190
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.