Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 51-60 of 723 (Search time: 0.005 seconds).

  Αξιολόγηση υποψηφίων πελατών για τα καταναλωτικά δάνεια

  Accounting information systems and ERP

  Multidimensional Data Analysis and Knowledge Management Technologies for Tourist Decision Support

  Κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας HB BODY S.A. για την χώρα της Ρωσίας

  The Impact of ERP Systems on Business Performance : A Research Agenda

  Διερεύνηση του βαθμού ενημέρωσης, των απόψεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης κατά τη χρονική περίοδο του Μαρτίου, σχετικά με τα νωπά βιολογικά προϊόντα

  Οικολογικά Συνειδητή Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ecologically Conscious Consumer Behavior)

  Οι στάσεις, οι απόψεις και η συμπεριφορά των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κατά την χρονική περίοδο Νοέμβριος 2012 – Ιανουάριος 2013, όσον αφορά τη πρόθεση τους να επιλέξουν ένα πράσινο/ ηθικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Επίσης η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού εναντίων «ανήθικων» ξενοδοχειακών μονάδων.

  Exploring brand confusion through hotel adverts

  Η διοίκηση προσωπικού στις ελληνικές τράπεζες