The internet in service of CRM (Customer relationship management)

Καργίδης, Θεόδωρος/ Ρουσίδου, Μαρία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;Ηλεκτρονική διαχείριση πελατειακών σχέσεων;e-CRM (Electronic customer relationship management);Μάνατζμεντ, Πωλήσεις;Management, Sales;CRM (Customer relationship management)
Issue Date: 5-Mar-2012
Abstract: Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της συνεργασίας του διαδικτύου με τους διαρκώς εξελισσόμενους κλάδους του management.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2008--αα262
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5188
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rousidou_Maria.pdf638.97 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5188
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.