Πως επηρεάζουν τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social network) το branding εταιριών μαζικής εστίασης και ψυχαγωγίας , σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Τσαρτσαφλής, Σωτήρης/ Κλέτσιος, Ευάγγελος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοκκίνης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσαρτσαφλής, Σωτήρηςel
dc.contributor.authorΚλέτσιος, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2014-05-09T09:25:39Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:35:18Z-
dc.date.available2014-05-09T09:25:39Zel
dc.date.available2018-02-27T18:35:18Z-
dc.date.issued2014-05-09T09:25:39Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5185-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα 5584el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εστιάζει στην επιρροή που δέχονται οι επιχειρήσεις του κλάδου μαζικής εστίασης και ψυχαγωγίας από τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε πρώτη φάση με γνώμονα τη Διεθνή Βιβλιογραφία εξετάζεται η γενική χρήση και οι λόγοι οι οποίοι προσηλώνουν τους χρήστες στα social media. Αμέσως μετά ακολουθούν οι του Marketing, ώστε να είναι κατανοητή η εργασία σε όλους, όροι όπως, social media, branding, Word of mouth, e-Wom καθώς και περί καταναλωτικής συμπεριφοράς.el
dc.description.abstractThis project focuses on the influence received by companies in the catering sector, and entertainment of the online social networks. Initially driven literature looking at the overall use and the reasons which fix them to users in social media. Shortly after followed by the Marketing, that is understandable to all work, terms such as, social media, branding, Word of mouth, e-Wom and on consumer behavior.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectΕπώνυμα προϊόντα--Μάρκετινγκel
dc.subjectBrand name products--Marketingel
dc.subject.lcshΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.lcshOnline social networksel
dc.subject.lcshFlocafe (Καφετέρια)--Έρευναel
dc.subject.lcshFlocafe (Cafeterias)--Researchel
dc.subject.lcshFinancial crisesel
dc.subject.lcshBranding (Μάρκετινγκ)el
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσειςel
dc.subject.lcshBranding (Marketing)el
dc.titleΠως επηρεάζουν τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social network) το branding εταιριών μαζικής εστίασης και ψυχαγωγίας , σε περίοδο οικονομικής κρίσηςel
dc.titleHow affect the electronic social media (social network) the branding foodservice companies and entertainment in times of economic crisisel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:36:18Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsartsaflis_Kletsios.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5185
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.