Η επικοινωνιακή στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την μπύρα Heineken

Ταυλαρίδης, Εμμανουήλ/ Πεχλιβάνη, Κατερίνα/ Γιαγκίδου, Νεράντζω


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 12-Nov-2012
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010, αα2418
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5183
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giagkidoy_Pechlivani.pdf3.27 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5183
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.