Το Κινητό-Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Κυρμίζογλου, Παντελής/ Ζαγοράκη, Βασιλεία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: κινητό εμπόριο;mobile business;κινητά;τηλεπικοινωνίες;commerce;εμπόριο;cell phones;κινητά τηλέφωνα;mobile phones;Κινητό Εμπόριο;Mobile Commerce;ηλεκτρονικό εμπόριο;επιχειρήσεις;επιχειρηματική δραστηριότητα;κινητό επιχειρείν;επιχειρηματικό υπόδειγμα;επιχείρηση;επιχειρηματική στρατηγική;business
Issue Date: 20-Jun-2013
Abstract: Η δημιουργία του Κινητού Εμπορίου (Μobile Commerce) έρχεται ως ο συνδυασμός δυο ταχέως αναπτυσσόμενων κλάδων, δύο τεχνολογικών υποδομών που συνδυάζονται για να εκμεταλλευτούν η μια τα προτερήματα της άλλης, αλλά και για να δημιουργήσουν νέες εφαρμογές. Στην παρακάτω εργασία γίνεται προσπάθεια επικέντρωσης και περιγραφής των σημαντικότερων πτυχών της νέας αυτής καινοτομικής περιοχής. Η προσοχή επικεντρώνεται κυρίως, στις υπηρεσίες που παρέχει το Μobile Commerce, καθώς επίσης και στα επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται από τη νέα αυτή τεχνολογική καινοτομία.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας-- Τμήμα Λογιστικής, 2009 -- 2203
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5182
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zagorakh_vasileia, cover.jpg4.02 MBJPEGThumbnail
View/Open
Zagoraki_Vasileia.pdf441.91 kBAdobe PDFView/Open
zagorakh_vasileia, back-cover.jpeg1.91 MBJPEGThumbnail
View/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5182
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.