Electronic commerce and marketing : implementation in tourism industry

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Τζελέπης, Χριστόφορος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπελίδης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΤζελέπης, Χριστόφοροςel
dc.date.accessioned2012-10-23T10:13:54Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:33:16Z-
dc.date.available2012-10-23T10:13:54Zel
dc.date.available2018-02-27T18:33:16Z-
dc.date.issued2012-10-23T10:13:54Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5170-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012--αα3682el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αποτελεί έρευνα τόσο της εφαρμογής των σύγχρονων τεχνολογιών µέσω διαδικτύου και των αποτελεσμάτων της στις επιχειρήσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ, όσο και των εφαρμογών στον τομέα του τουρισμού (στοιχεία για την Αμερική, Ευρώπη, Ελλάδα). Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την ανάγκη δραστηριοποίησης μιας επιχείρησης στον χώρο του τουρισμού μέσω του διαδικτύου, καθώς το νέο ψηφιακό περιβάλλον έχει δημιουργήσει νέες συνθήκες ανταγωνισμού αναγκάζοντας τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου προκειμένου να εξασφαλίσουν βιωσιμότητα για την επιχείρηση τους και υψηλή κερδοφορία, να έχουν μια αξιοπρεπή και ανταγωνιστική παρουσία στο διαδίκτυο. Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι ύψιστης σημασίας, ενώ παράλληλα αναλύεται εκτενώς η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων στο νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον, καθώς και ο τρόπος προσέλκυσης των πελατών και βελτιστοποίησης των υπολογιστικών συστημάτων και των διαδικτυακών υπηρεσιών.el
dc.description.abstractThis paper is a survey of both the application of modern technologies via the internet and results to companies of e-commerce and marketing, and application in the tourism sector (data for the Americas, Europe, and Greece). The results of the survey have showed the need of an ongoing activation of tourist businesses through the internet, seeing that the new digital environment has created new competitive situations. For these reasons, the professionals of tourist industry in order to ensure sustainability for their businesses and high profitability should have a decent and competitive web presence. In addition, the role of marketing is paramount while thoroughly analyzing the customer relationship management in the new electronic environment and the way of attracting customers and optimization of computer systems and internet services.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectOnline εμπόριοel
dc.subjectOnline commerceel
dc.subjectTourism--Advertisingel
dc.subjectΤουρισμός--Διαφήμισηel
dc.subjectTourism industryel
dc.subjectΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subject.lcshElectronic commerceel
dc.subject.lcshTourismel
dc.subject.lcshΤουρισμόςel
dc.subject.lcshΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.titleElectronic commerce and marketing : implementation in tourism industryel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ : εφαρμογές στο χώρο του τουρισμούel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:34:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tzelepis_Hristoforos.pdf457.41 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5170
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.