Humor in advertising

Γκούνας, Αθανάσιος/ Πεχλιβανίδης-Μουράτογλου, Χαράλαμπος/ Ιωαννίδου, Ροδόπη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκούνας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΠεχλιβανίδης-Μουράτογλου, Χαράλαμποςel
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Ροδόπηel
dc.date.accessioned2013-06-18T12:37:28Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:33:10Z-
dc.date.available2013-06-18T12:37:28Zel
dc.date.available2018-02-27T18:33:10Z-
dc.date.issued2012-02-13el
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5165-
dc.descriptionΠτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2012--α/α 3331el
dc.description.abstractThe usage of humor in advertising is the basic topic of current thesis. The main aim of this investigation is to analyze the usage of advertising by advertisers in greek television market. An extensive historical overview of advertising is presented, its types, aims, promotion tools and its methods of effectiveness measurements, as well. Four hundred advertisements of three greek television stations are recorded, in the duration from 15th November to 15th December 2011. The results of research have dedicated the predominant process of humor, the level of depth and the most popular type of it.el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο θέμα τη χρήση του χιούμορ στα διαφημιστικά μηνύματα. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η χρήση του χιούμορ από τις διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Παρουσιάζεται μια εκτενής ιστορική αναδρομή της διαφήμισης και προκύπτουν τα είδη της, οι στόχοι της, τα μέσα προβολής της και οι μέθοδοι μέτρησης της αποτελεσματικότητάς της. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η καταγραφή τετρακοσίων διαφημίσεων από τρεις ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, την περίοδο 15 Νοεμβρίου με 15 Δεκεμβρίου 2011. Στα συμπεράσματα της έρευνας αποκαλύπτεται η επικρατέστερη διαδικασία χιούμορ, το επίπεδο έντασης και ο δημοφιλέστερος τύπος χιούμορ.el
dc.language.isoelel
dc.subjectContent analysisel
dc.subjectHumor in advertisingel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΑνάλυση περιεχομένουel
dc.subjectAdvertisingel
dc.subjectΧιούμορ στη διαφήμισηel
dc.subject.lcshΠνεύμα και χιούμορ στη διαφήμισηel
dc.subject.lcshΚαταναλωτικές προτιμήσεις--Ελλάδαel
dc.subject.lcshConsumer preferences--Greeceel
dc.subject.lcshWit and humor in advertisingel
dc.subject.lcshTelevision advertising--Greeceel
dc.subject.lcshΤηλεοπτικές διαφημίσεις--Ελλάδαel
dc.titleHumor in advertisingel
dc.titleΤο χιούμορ στη διαφήμισηel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:34:10Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
to xioumor stin diafimisi.pdf15.12 MBAdobe PDFView/Open
Pexlivanidis_Ioannidou.pdf4.86 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5165
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.