Ο ρόλος του Branding ως στοιχείο διαφοροποίησης των καταναλωτικών προϊόντων. Η περίπτωση του Τσίπουρου

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Γαϊτατζίδης, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Branding;Επωνυμία προϊόντων;Αλκοολούχα ποτά;Εμπορικό σήμα;Τσίπουρο
Issue Date: 17-Feb-2015
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα εστιαστεί στο ρόλο του Branding ως στοιχείο διαφοροποίησης των καταναλωτικών προϊόντων, εστιάζοντας στο τσίπουρο
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6074
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5142
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaitatzidis_Georgios.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5142
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.