Crisis management : an approach to the financial crisis of 2008 through the marketing

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Στόγιας, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Decision making in marketing;Οικονομική κρίση;Crises--Management;Κρίσεις, Χρηματοοικονομικές;Crises, Financial;Κρίσεις--Διαχείριση;Λήψη αποφάσεων στο μάρκετινγκ;Economic crisis
Issue Date: 15-Mar-2012
Abstract: Οι περισσότερες επιχειρησιακές κρίσεις και οι συνέπειες που προκαλούν, που συχνά είναι καταστροφικές για μια επιχείρηση, έρχονται ως επί το πλείστον απρόσμενα, χωρίς δηλαδή να δείχνουν σημάδια για την εμφάνισή τους. Ανατρέχοντας, όμως, στην γνωστή, κλασική παροιμία ‘ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται’, μπορούμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι και ο καλός διαχειριστής από τον χειρισμό των κρίσεων χαρακτηρίζεται, άσχετα από το είδος ή το μέγεθος της κρίσης που έχει να αντιμετωπίσει. Η διαχείριση μιας κρίσης, με την οποιαδήποτε μορφή που αυτή μπορεί να πάρει, αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της ανθρώπινης φύσης.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009--αα359
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5136
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stogias_Georgios.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5136
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.