Μικρομεσαίες επιχειρήσεις με έμφαση στην καινοτομία

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Δούκα, Ειρήνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Businesses, Small;Επιχειρήσεις, Μικρές;Economic crisis;Οικονομική κρίση
Issue Date: 6-Mar-2015
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών των ΜΜΕ και η πορεία τους μετά την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης. Γίνεται μία παρουσίαση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης από την ημέρα εμφάνισης της μέχρι σήμερα και τον αντίκτυπο που είχε στον κλάδο των εν λόγω επιχειρήσεων. Ακόμη προβαίνουμε στην παρουσίαση των στρατηγικών εισόδου μίας νέας μικρομεσαίας επιχείρησης στην αγορά του Δήμου Καλαμαριάς, με αντικείμενο δραστηριοτήτων την λιανική πώληση καλλυντικών
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6118
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5132
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Douka_Eirini.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5132
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.