Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Πουρσανίδου, Μαρία/ Πουρσανίδου, Αικατερίνη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχάκης, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΠουρσανίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΠουρσανίδου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-03-23T11:51:42Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:47Z-
dc.date.available2015-03-23T11:51:42Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:47Z-
dc.date.issued2015-03-23T11:51:42Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5129-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6041el
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της μελέτης είναι η διαπίστωση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και η μελέτη των αντιδράσεων των καταναλωτών των προϊόντων με δική τους ονομασία σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα. Η διερεύνηση της διαδικασίας απόφασης των αγοραστών για τα επώνυμα προϊόντα και για τα προϊόντα με δική τους ονομασία. Επίσης το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στο να εξετάσουμε την πορεία που είχαν αυτά τα προϊόντα με το πέρασμα του χρόνου και τις στρατηγικές που θα εφαρμόσουν για να φτάσουν στο επιθυμητό σημείοel
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΙδιωτικές ετικέτεςel
dc.subjectPrivate labelsel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectConsumersel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσεις--Ελλάδα--Ιστορία--21ος αιώναςel
dc.subject.lcshFinancial crises--Greece--History--21st centuryel
dc.subject.lcshΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέταςel
dc.subject.lcshHouse brandsel
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Έρευνα--Ελλάδα--Θεσσαλονίκη, Ανατολικήel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Research--Greece--Thessaloniki, Easternel
dc.titleΗ στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσηςel
dc.titleThe attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products during the economic crisisel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:47Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poursanidou_Poursanidou.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5129
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.