Η χρήση του φόβου στην έντυπη διαφήμιση

Γκούνας, Αθανάσιος/ Νάτσιου, Μαρία/ Σούλιου, Δήμητρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Προϊόντα;Εμπόριο;Φόβος;Καταναλωτής;Διαφήμιση
Issue Date: 17-Mar-2015
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση του ποσοστού χρήσης του φόβου στην διαφήμιση, καθώς και την καταγραφή και ανάλυση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ερευνώμενων διαφημίσεων φόβου στον περιοδικό τύπο.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2014--αα6243
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5122
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natsiou_Souliou.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5122
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.