Η Αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Διαδίκτυο

Σταλίδης, Γεώργιος/ Σταυρίδου, Μαρία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφήμιση;Διαφήμιση;Διαδίκτυο;Αποτελεσματικότητα διαδικτυακής διαφήμισης
Issue Date: 13-Mar-2015
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση του ποσοστού χρήσης των διαφημίσεων που προβάλλονται στο Διαδίκτυο, τη καταγραφή και ανάλυση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που περιλαμβάνονται σε αυτές, καθώς και τη στάση δείγματος απέναντι σε αυτές. Η εργασία αποτελείται από δύο έρευνες πεδίου, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με δημοσκόπηση και επεξεργάστηκαν με την ανάλυση περιεχομένου η οποία θεωρείται κατάλληλη για την επιστημονική ανάλυση των διαφημιστικών μηνυμάτων.
Description: πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6057
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5120
Item type: other
Submission Date: 2018-02-27T18:33:38Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stavridou_Maria.pdf5.38 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5120
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.