Η χρήση της τεχνολογίας στις προσωπικές πωλήσεις στη βιομηχανία

Εξαδάκτυλος, Νίκος/ Γότα, Άννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Services, Customer;Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική;CRM (Customer relationship management)
Issue Date: 12-Jun-2013
Abstract: Η προσωπική πώληση αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης καθώς είναι ένα από τα βασικότερα στοιχεία της προώθησης της. Οι επιχειρήσεις τείνουν να επενδύουν σημαντικά ποσά στην τεχνολογία από την χρήση της οποίας αναμένουν την αύξηση των κερδών τους.
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009--αα3516
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5105
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gota_Anna.pdf721.56 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5105
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.