Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτών

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Ραμπιάδης, Δημήτριος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΡαμπιάδης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2014-08-20T17:56:17Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:25Z-
dc.date.available2014-08-20T17:56:17Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:25Z-
dc.date.issued2014-08-20T17:56:17Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5101-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα5663el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα αναφέρεται στην ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών και πως αυτές επηρεάζουν τις επιχειρήσεις εστίασης, επικεντρώνοντας στην ελληνική πραγματικότητα. Αρχικά αναφέρεται η αναγκαιότητα συμμετοχής των επιχειρήσεων εστίασης στα social media και εν γένει η απορρόφηση των νέων τεχνολογιών από αυτές. Πιο συγκεκριμένα παρατίθεται έρευνα που εκπονήθηκε από τον κ. Ιωάννη Σ. Παντελίδη αναφορικά με την σημαντικότητα της παρουσίασης μιας καλής εικόνας μιας επιχείρησης εστίασης προς το κοινό της και πως αυτή μπορεί να επηρεάσει την φήμη της στο ευρύ κοινό μέσω του διαδικτύου. Εν τέλει όλα καταλήγουν στο συμπέρασμα πως η επιχειρήσεις είναι «υποχρεωμένες» να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες, τουλάχιστον αυτές που δεν θέλουν να μείνουν πίσω από την εποχή τους και να ξεπεραστούν από τις υπόλοιπες και πως λόγο των μέσων μαζικής δικτύωσης και του διαδικτύου οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι πολύ πιο προσεκτικές όσον αφορά τη συμπεριφορά τους προς τον πελάτη αφού μια κακή κριτική μπορεί να μειώσει αισθητά το πελατολόγιό τους. Παρατηρείται επίσης πως ενώ το διαδίκτυο και τα social media είναι μέσα φθηνής και εύκολης προβολής χρειάζονται προσοχή και στρατηγική στον χειρισμό τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνετε μια αναφορά στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής δικτύωσης σήμερα. Παρατίθεται έρευνα του οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία αναφέρει κάποια στατιστικά αναφορικά με το πόσο και τι είδους χρήση κάνουν οι Έλληνες σήμερα στα ποιο δημοφιλή social media. Ουσιαστικά το δεύτερο κεφάλαιο δικαιολογεί το βάρος που δίνεται στα μέσα μαζικής δικτύωσης από την εργασία αλλά και από τις επιχειρήσεις, αφού αντίστοιχο βάρος δίνουν και οι Έλληνες βάση των αριθμών. Νικητής σε αυτήν τη μάχη όπως αναμενόταν κρίνεται το facebook και το youtube με τις σελίδες κριτικής και τα blogs να ακολουθούν. Επίσης παρατηρείται η τάση το κοινό των επιχειρήσεων εστίασης να δίνει μεγάλη σημασία στο facebook καθώς και στις σελίδες κριτικής χώρων διασκέδαση για την πολύ προσεκτική, πλέον, επιλογή που θα κάνει. Στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρονται τα πλεονεκτήματα καθώς και τα μειονεκτήματα των συστημάτων μηχανογράφησης χώρων εστίασης. Περιγραφή τέτοιων συστημάτων, πως λειτουργούν την ώρα που το κατάστημα είναι ανοιχτό αλλά και πως βοηθούν την καλύτερη οργάνωση του back office της επιχείρησης με τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα που δίνουν ανά βδομάδα, μήνα κοκ. Παρατίθενται γραφήματα για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας τους και γίνεται και ένας υπολογισμός του χρόνου απόσβεσής τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο λαμβάνει χώρα η πρωτογενής έρευνα της εργασίας με συνεντεύξεις κάποιον αρμοδίων προσώπων, ως τέτοιοι κρίνονται οι υπεύθυνοι λειτουργίας ενός κέντρου διασκέδασης, ενός εστιατορίου, ενός καφέ και τέλος ενός bar restaurant. Οι ερωτήσεις αφορούν τους τρόπους προβολής των επιχειρήσεων τους και τους τρόπους μηχανοργάνωσης τους, οι ερωτήσεις επικεντρώνουν στις νέες τεχνολογίες και στα συνεχώς ανερχόμενα social media. Όλοι στο τέλος συμφωνούν με αυτά που έχουν αναφερθεί παραπάνω στην εργασία όπως το ότι το περιβάλλον και οι τρόποι προβολής αλλάζουν συνεχώς και ραγδαία λόγω των μέσων μαζικής δικτύωσης και πως όλο και περισσότερο πρέπει να είναι προσεκτικοί με το κοινό τους. Αναφορικά τώρα με τα συστήματα μηχανοργάνωσης, όλοι εκ των οποίων τα χρησιμοποιούν, δηλώνουν απόλυτα ευχαριστημένοι και μάλιστα στην ερώτηση περί χρόνου απόσβεσης πήραμε απαντήσεις πολύ θετικότερες από αυτές που η δευτερογενείς έρευνα μας είχε επιτρέψει να ελπίζουμε. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο της έρευνάς μας ουσιαστικά «παντρεύουμε» την δευτερογενή με την πρωτογενή έρευνά μας ώστε να εξάγουμε τα τελικά αποτελέσματα. Το αποτέλεσμα είναι πως όλες οι επιχειρήσεις εστίασης θέλοντας να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην νέα τάξη πραγμάτων που δημιουργείτε πρέπει να έχουν ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο, να είναι προσεκτικοί με το κοινό τους και να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις ήδη υπάρχουσες αρχές των επαγγελμάτων που σχετίζονται με την εστίαση θα τους επιφέρουν κέρδη και μακροζωία.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΕπιχειρήσεις μαζικής εστίασηςel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshΥπηρεσία τροφίμων-Ελλάδαel
dc.subject.lcshΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.titleΗ εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτώνel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:25Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabiadis_Dimitrios.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5101
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.