Πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία

Γκούνας, Αθανάσιος/ Βασιλειάδης, Ζαχαρίας


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Πολιτική επικοινωνία;Πολιτικό μάρκετινγκ;Μ.Μ.Ε.;Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης;Βουλγαρία;Κανάλια διαφήμισης;Ελλάδα;Πολιτική διαφήμιση
Issue Date: 17-Jul-2014
Abstract: Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική έρευνα με θέμα την πολιτική διαφήμιση όπως παρουσιάζεται στην Ελλάδα και στην Βουλγαρία από την εποχή της μεταπολίτευσης στην Ελλάδα και μετά (1974-σήμερα) και για την Βουλγαρία από την εποχή του εκδημοκρατισμού της χώρας (1989). Σε πρώτο στάδιο στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση βιβλιογραφίας σχετικά με την πολιτική διαφήμιση ξεκινώντας από το γενικότερο θέμα των μέσων μαζικής ενημέρωσης σε σχέση με τον πολιτικό κόσμο, την πολιτική κοινή γνώμη και πως διαμορφώνεται. Εν συνεχεία γίνεται μια αναφορά στο πολιτικό μάρκετινγκ και το πώς χρησιμοποιείται από τα υποψήφια κόμματα την σύγχρονη εποχή και εισερχόμαστε σε ένα πιο ειδικό κεφάλαιο των τύπων της πολιτικής διαφήμισης, της αρνητικής πολιτικής διαφήμισης και της συγκριτικής και το πώς αυτές επηρεάζουν το εκλογικό σώμα . Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα κατά τις Κοινοβουλευτικές εκλογές, στα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν από το 1974 έως και σήμερα στα κονδύλια των κομμάτων κατά τις προεκλογικές περιόδους, και γίνεται μια εκτενής αναφορά στα πολιτικά δρώμενα της χώρας και το αντίκτυπο που είχαν στις εικόνες που προέβαλλαν οι πολιτικές διαφημίσεις. Γίνεται ακόμα αναφορά στα θετικά και στα αρνητικά των τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων και στην χρήση νέων τεχνολογιών σε αυτές. Το κεφάλαιο κλείνει με γενικότερα συμπεράσματα της πολιτικής διαφήμισης στην Ελλάδα. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η αντίστοιχη αναφορά στα πολιτικά δρώμενα της Βουλγαρίας , στα μέσα στα οποία χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται από τα κόμματα στην πολιτική διαφήμιση και στον τρόπο που αντιδρούν οι Βούλγαροι πολίτες σε αυτά. Τονίζεται η δυσφήμιση τους στις εικόνες που τους προβάλλουν καθώς και η δυσπιστία τους στα ΜΜΕ. Ανάλογα συμπεράσματα εξάγονται και από την πολιτική διαφήμιση της χώρας. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο εξάγονται τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας ιδιαίτερα στην διαφορετικότητα που διαπρέπει την πολιτική διαφήμιση των δυο χωρών στην σύγχρονη εποχή και το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η κουλτούρα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης σχετικά με αυτήν.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5367
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5094
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasiliadis_Zaxarias.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5094
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.