Η αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Μαυρίδης, Σάββας/ Μάλλιος, Πέτρος/ Μπάρκας, Δημήτριος/ Τουμανίδης, Πολύκαρπος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜαυρίδης, Σάββαςel
dc.contributor.authorΜάλλιος, Πέτροςel
dc.contributor.authorΜπάρκας, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤουμανίδης, Πολύκαρποςel
dc.date.accessioned2014-05-09T10:03:44Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:16Z-
dc.date.available2014-05-09T10:03:44Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:16Z-
dc.date.issued2014-05-09T10:03:44Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5082-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα 5577el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι κατά πόσο τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το φαινόμενο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Η εμφάνιση του φαινομένου, η εξέλιξη και η ανάκαμψη απ’ αυτό. Σε γενικές γραμμές, αναφέρονται τα αίτια και τα μέτρα μείωσης συνεπειών της οικονομικής κρίσης, και τέλος, πως η οικονομική κρίση έπληξε την Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή, η διαδικασία λήψης αποφάσεων και οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναπτύσσονται οι μέθοδοι έρευνας για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και πως το άγχος επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά και ποιες οι αντιδράσεις αντιμετώπισης και μη αντιμετώπισης από μια τέτοια επίδραση.el
dc.description.abstractThe purpose of this research is how the media influence the purchasing behavior of the Greek financial crisis. The first chapter analyzes the effect of the global economic crisis. The appearance of the phenomenon, the evolution and the recovery from it. In general, listed the causes and reduce the consequences of the economic crisis measures and, finally, that the economic crisis hit Greece. The second chapter defines the behavior of the consumer, the decision-making process and the factors that influence consumer behavior. Developed research methods for consumer behavior and how stress affects consumer behavior and what the response reactions and not addressing such an effect.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-Share Alike 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subjectΜέσα μαζικής επικοινωνίαςel
dc.subjectMass communicationel
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subject.lcshFinancial crisesel
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσειςel
dc.subject.lcshMass media--Influenceel
dc.subject.lcshΜέσα μαζικής ενημέρωσης--Επιρροήel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Greeceel
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Ελλάδαel
dc.titleΗ αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσηςel
dc.titleThe purchasing behavior and mediael
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mallios_Mparkas_Toumanidis.pdf901.39 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5082
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.