Ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketing

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Ράδης, Βασίλειος/ Γιαμούκη, Σοφία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπελίδης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΡάδης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΓιαμούκη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2014-03-19T09:04:44Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:10Z-
dc.date.available2014-03-19T09:04:44Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:10Z-
dc.date.issued2014-03-19T09:04:44Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5074-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης--αα5720el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία, πραγματοποιείται με στόχο τη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οι μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του μάρκετινγκ. Στην Ελλάδα, πολλές φορές οι δύο έννοιες οικογενειακές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις συγχέονται μιας και στην πλειονότητα τους οι οικογενειακές επιχειρήσεις ανήκουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Τα συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν με τη μέθοδο της περιγραφικής στατιστικής, μετά τη συλλογή δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων και τη σύγκριση αυτών.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΜικρές επιχειρήσειςel
dc.subjectΟικογενειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshΟικογενειακές επιχειρήσεις-Ελλάδαel
dc.subject.lcshΜικρομεσαίες επιχειρήσεις-Ελλάδα-Μάρκετινγκel
dc.titleΟ τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketingel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:10Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radis_Giamouki.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5074
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.