Εταιρική κοινωνική ευθύνη και οι αντιδράσεις των καταναλωτών

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Ψαράς, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπελίδης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΨαράς, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2014-05-02T15:26:14Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:05Z-
dc.date.available2014-05-02T15:26:14Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:05Z-
dc.date.issued2014-05-02T15:26:14Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5066-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5396el
dc.description.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μία έννοια που τις τελευταίες δεκαετίες κερδίζει όλο και μεγαλύτερη αποδοχή στον επιχειρηματικό κόσμο. Αρκετά αμφιλεγόμενη ως προς την χρησιμότητά της, δέχθηκε τα πυρά πολλών, τόσο από τον ακαδημαϊκό κόσμο, όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο. Όμως σταθερά κέρδισε την εμπιστοσύνη πολλών επιχειρηματιών οι οποίοι πίστεψαν και επένδυσαν σε αυτήν. Αντικειμενικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει την σημασία του θεσμού της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσα στη σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα, και ειδικότερα στα μέλη τα οποία επηρεάζονται περισσότερο από τις μεταβολές στη δραστηριότητα των επιχειρήσεων, τους καταναλωτές. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται η ιστορική ανασκόπηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, οι πολλοί ορισμοί και έννοιες του θεσμού και οι κύριες απόψεις γύρω από τον θεσμό. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα κύρια χαρακτηριστικά και τα κύρια οφέλη από την υιοθέτηση της ΕΚΕ σε μία επιχείρηση. Αναλύονται οι διαστάσεις της, ανάλογα με την οπτική των ερευνητών , και οι διάφοροι τομείς εφαρμογής. Τέλος εστιάζουμε στην ΕΚΕ, μέσω της θεωρίας της ομάδας ενδιαφερομένων αλλά και στον συσχετισμό με τις οικονομικές επιδόσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο, μελετώνται οι αντιδρασεις των καταναλωτών, τόσο ως οικονομικές οντότητες, όσο και ως μέλη της κοινωνίας. Αναλύονται περαιτέρω, οι δύο κύριοι παράγοντες επηρεασμού των αντιδράσεων των καταναλωτών, η καταναλωτική ικανοποίηση και η προθεσμία αγοράς των καταναλωτών. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η κριτική που δέχεται η ΕΚΕ.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΚαταναλωτική ικανοποίησηel
dc.subjectΑντιδράσεις καταναλωτώνel
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subjectΠροώθηση αγοράςel
dc.subject.lcshΠροτιμήσεις καταναλωτώνel
dc.subject.lcshΚοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεωνel
dc.subject.lcshΑγοραστικές συνήθειεςel
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη και οι αντιδράσεις των καταναλωτώνel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:05Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psaras_Georgios.pdf524.44 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5066
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.