Το χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση

Γκούνας, Αθανάσιος/ Φενερίδου, Σταυρούλα/ Λάιου, Κωνσταντίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Humoristic advertising;Content analysis;Advertising;Διαφήμιση;Ανάλυση περιεχομένου;Χιουμοριστική διαφήμιση;Humor in advertising;Χιούμορ στη διαφήμιση
Issue Date: 3-May-2014
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση του ποσοστού χρήσης του χιούμορ στη διαφήμιση, καθώς και την καταγραφή και ανάλυση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ερευνώμενων χιουμοριστικών διαφημίσεων στην ελληνική τηλεόραση κατά τη διάρκεια δύο μηνών. Η εργασία αποτελεί έρευνα πεδίου, η οποία πραγματοποιήθηκε με την ερευνητική μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου. Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξήχθη το συμπέρασμα ότι το χιούμορ στη διαφήμιση, με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να αποτελέσει ένα έξυπνο εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
The current thesis presents the investigation of ratio of humor that is used in advertising. In addition, a recording and analysis of special characteristics of surveyed humorous advertisements that are based in primary and secondary data. The thesis constitutes a fieldwork that uses the research method of content analysis. Through the current thesis conclude that the advertising is a powerful tool for advertisers contributing to the effectiveness of it.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2013--5405
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5065
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Feneridou_Laiou.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5065
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.