Μέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Σιέμου, Ελένη/ Βροντάκης, Εμμανουήλ


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΣιέμου, Ελένηel
dc.contributor.authorΒροντάκης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2014-05-09T07:03:42Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:32:04Z-
dc.date.available2014-05-09T07:03:42Zel
dc.date.available2018-02-27T18:32:04Z-
dc.date.issued2014-05-09T07:03:42Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5062-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα 5593el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία μελετά τις απόψεις Ελλήνων πανεπιστημιακών καθηγητών, όσον αφορά την παρακολούθηση συνεδρίων και κατά πόσο η αύξηση του ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) βοηθούν στην προώθηση και στην καλύτερη προβολή των συνεδρίων. Αρχικά δίνονται οι όροι για τα κοινωνικά δίκτυα από διάφορους επιστήμονες και στη συνέχεια αναπτύσσονται οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την επιτυχία ενός δικτύου. Αμέσως μετά γίνεται ιστορική αναδρομή για το πρώτο email που στάλθηκε και το πρώτο κοινωνικό δίκτυο που δημιουργήθηκε. Στη συνέχεια αναπτύσσονται τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (face book, twitter, skype, linked in), πότε δημιουργήθηκαν και για ποιο λόγο. Περιγράφονται τα οφέλη και οι κίνδυνοι από τη χρήση των κοινωνικών δικτύων, η ασφάλεια και η αξιοπιστία τους. Επίσης αναπτύσσεται ο όρος του συνεδρίου, τα είδη του και οι κυριότερες μορφές συνεδρίου.el
dc.description.abstractThis paper examines the views of Greek university lecturers regarding attend conferences and whether the growth of the internet and social media (social media) assist in the promotion and greater visibility conferences. Initially given conditions on social networks by different scientists then developed the factors that can affect the success of a network. Immediately after becomes throwback to the first email sent and the first social network created. Then they developed the most popular social networks (face book, twitter, skype, linked in), when created and why. Describe the benefits and risks of using social networks, safety and reliability. Also the term of the conference grows, the types and forms of the main conference.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectΣυνέδριαel
dc.subjectConferencesel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectInternetel
dc.subjectSocial Mediael
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectE-Marketingel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΜάρκετινγκ διαδικτύουel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.lcshInternet Marketingel
dc.subject.lcshSocial Mediael
dc.subject.lcshΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.titleΜέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleMethods publicity and promotional conferences through social mediael
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:33:04Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrontakis_Siemou.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5062
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.