Η ανάπτυξη του e-advertising και η επιρροή της τρέχουσας οικονομικής κρίσης (2008-2010) σ' αυτόν

Μπελίδης, Αθανάσιος/ Γερμανλή, Θεοδώρα/ Γκαντσίδου, Μάρω


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπελίδης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΓερμανλή, Θεοδώραel
dc.contributor.authorΓκαντσίδου, Μάρωel
dc.date.accessioned2012-11-08T11:05:04Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:31:51Z-
dc.date.available2012-11-08T11:05:04Zel
dc.date.available2018-02-27T18:31:51Z-
dc.date.issued2012-11-08T11:05:04Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5036-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα3101el
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια μελέτη του συνολικού περιβάλλοντος του e-Advertising, ώστε να καταλήξουμε σε ασφαλή συμπεράσματα για την επιρροή της οικονομικής κρίσης στον κλάδο. Αναλύεται ο ρόλος και η πορεία του διαδικτύου σε σχέση με το νέο είδος διαφήμισης που διαμορφώθηκε στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, δηλαδή της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Παράλληλα, σκιαγραφείται το προφίλ του καταναλωτή – χρήστη διαδικτύου και παρουσιάζονται τα μεγέθη της ψηφιακής αγοράς και η αποτελεσματικότητα της online διαφήμισης κυρίως μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και μέσα, κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης (2008-2010).el
dc.description.abstractThe current thesis is a study of the overall environment of e-Advertising. The main scope is to investigate this new kind of advertising in conjunction with the influence of the economic crisis in that industry. It also analyzes the role and performance of the internet in relation to the new kind of advertising that has been created in new digital environment, namely online advertising. At the same time, the consumer profiles - internet user has outlined and presented the digital market sizes and the effectiveness of online advertising mainly through social networks and media, during the period of economic crisis (2008-2010).el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectFinancial crisisel
dc.subjectEconomic crisisel
dc.subjectΗλεκτρονική διαφήμισηel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΧρηματοοικονομική κρίσηel
dc.subjectOnline advertisingel
dc.subjectΊντερνετel
dc.subjectInternetel
dc.subject.lcshInternet advertisingel
dc.subject.lcshΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.lcshGreece--Economic conditions--21st centuryel
dc.subject.lcshΕλλάδα--Οικονομικές συνθήκες--21ος αιώναςel
dc.subject.lcshFinancial crisesel
dc.subject.lcshΧρηματοοικονομικές κρίσειςel
dc.titleΗ ανάπτυξη του e-advertising και η επιρροή της τρέχουσας οικονομικής κρίσης (2008-2010) σ' αυτόνel
dc.titleThe development of e-advertising and the effect of current economic crisis (2008-2010)el
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:32:51Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkantsidou_Germanli.pdf4.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5036
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.