Strategies and practices in international marketing. The case of Greek enterprises

Σαρμανιώτης, Χρήστος/ Πουλάκη, Αριστέα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠουλάκη, Αριστέαel
dc.date.accessioned2013-12-02T16:34:53Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:31:50Z-
dc.date.available2013-12-02T16:34:53Zel
dc.date.available2018-02-27T18:31:50Z-
dc.date.issued2013-12-02T16:34:53Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5034-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα2011el
dc.description.abstractΣήμερα καλούμαστε να αναζητήσουμε νέες πηγές ανάπτυξης, οι οποίες δεν μπορεί παρά να προέλθουν από το εξωτερικό. Και πρέπει να το κάνουμε αυτό υπό τις συνθήκες ενός διαρκώς εντεινόμενου διεθνούς ανταγωνισμού και σε μια περίοδο κατά την οποία η διεθνής οικονομία, μετά από έναν πολύ μεγάλης διάρκειας ανοδικό οικονομικό κύκλο, εισήλθε με δραματικό τρόπο σε περίοδο οικονομικής ύφεσης. Στον τομέα των υπηρεσιών θα υπάρξουν για την Ελλάδα αρκετές ευκαιρίες, αν εργαστούμε συστηματικά και αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητές μας. Για να γίνει όμως αυτό απαιτείται συνολική προσπάθεια, προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας και της καινοτομίας, οι οποίες αποτελούν αυτονόητους στόχους ενός οικονομικού συναγερμού για τα επόμενα χρόνια. Η αξιοποίηση της εμπειρίας μας, σε κλάδους όπου παραδοσιακά διαθέτουμε ισχυρή παρουσία, όπως η ναυτιλία ή ο τουρισμός δεν αρκεί. Χρειάζεται να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς. στους οποίους παρουσιάζονται, ήδη μεγάλες ευκαιρίες.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.subjectΔιεθνή τραπεζικήel
dc.subjectInternational bankingel
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.subjectInternational marketingel
dc.subjectΕμπόριο ελαιολάδουel
dc.subjectOlive oil tradeel
dc.subject.lcshBanks and banking, International--Greeceel
dc.subject.lcshΕξαγωγικό μάρκετινγκel
dc.subject.lcshSIDENOR (Steel industry)el
dc.subject.lcshΤράπεζες και τραπεζική, Διεθνής--Ελλάδαel
dc.subject.lcshExport marketingel
dc.subject.lcshΣΙΔΕΝΟΡ (Βιομηχανία χάλυβα)el
dc.subject.lcshOlive industry and trade--Greeceel
dc.subject.lcshΒιομηχανία και εμπόριο ελαιολάδου--Ελλάδαel
dc.titleStrategies and practices in international marketing. The case of Greek enterprisesel
dc.titleΣτρατηγικές και πρακτικές στο πλαίσιο του διεθνούς μάρκετινγκ. Η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεωνel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:32:50Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poulaki_Aristea.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5034
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.