Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2012-Δεκεμβρίου του 2012

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Φωτίου, Χρυστάλλα/ Φιλίππου, Φίλιππος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤηλικίδου, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΦωτίου, Χρυστάλλαel
dc.contributor.authorΦιλίππου, Φίλιπποςel
dc.date.accessioned2013-12-15T20:39:12Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T18:31:29Z-
dc.date.available2013-12-15T20:39:12Zel
dc.date.available2018-02-27T18:31:29Z-
dc.date.issued2013-12-15T20:39:12Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4998-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5259el
dc.description.abstractΗ πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας έχει σκοπό την παροχή ορθολογικής πληροφόρησης στη διοίκηση μάρκετινγκ του ξενοδοχείου El Creco όσον αφορά τις προτιμήσεις και τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με την διαμονή τους σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης την πρόθεση τους να μποϊκοτάρουν αλυσίδες ξενοδοχείων που εμπλέκονται σε «ανήθικες συμπεριφορές». Το επίκεντρο όμως της μελέτης αφορά σε δημοσκόπηση (έρευνα πεδίου) ποσοτική με δομημένο ερωτηματολόγιο. Αναφορικά με την συγκέντρωση πρωτογενών στοιχείων ως μονάδα πληθυσμού επιλέξαμε 120 νοικοκυριά του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο κέντρο της πόλης. Η μονάδα δειγματοληψίας είναι ένα άτομο από κάθε νοικοκυριό και η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η δειγματοληψία κατά περιοχές με βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, του οποίου η επεξεργασία έγινε με την χρήση του προγράμματος SPSS. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών πιστεύουν ότι εάν έμεναν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο στα ταξίδια τους θα τους επέτρεπε να προστατεύουν το περιβάλλον μας. Στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι πλειοψηφία των ερωτώμενων διαφωνεί με το ότι εάν έμεναν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο στα ταξίδια τους θα τους επέτρεπε να έχουν μειωμένα έξοδα. Ακόμη διαπιστώθηκε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών συμφωνούν με το ότι η εξεύρεση ενός πράσινου ξενοδοχείου απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν πρόθεση να μείνουν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο όταν ταξιδεύουν. Τέλος η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτώμενων είναι πρόθυμοι να μποϊκοτάρουν αλυσίδες ξενοδοχείων που έχουν καταγγελθεί ότι βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον.el
dc.language.isoelel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.subjectEcological hotelsel
dc.subjectΟικολογικό μάρκετινγκel
dc.subjectHotelel
dc.subjectGreen hotelsel
dc.subjectΠράσινα ξενοδοχείαel
dc.subjectBoycotts, Consumerel
dc.subjectΜποϋκοτάζ, Καταναλωτικόel
dc.subjectΣυμπεριφορά, Καταναλωτικήel
dc.subjectBehavior, Consumerel
dc.subjectΤουριστικές υπηρεσίεςel
dc.subjectTourist servicesel
dc.subjectEcological marketingel
dc.subjectΞενοδοχείοel
dc.subjectΟικολογικά ξενοδοχείαel
dc.subject.lcshEl Greco (Hotels : Thessaloniki, Greece)el
dc.subject.lcshGreen marketingel
dc.subject.lcshΠράσινο μάρκετινγκel
dc.subject.lcshHospitality industry--Research--Greece--Thessalonikiel
dc.subject.lcshΒιομηχανίες φιλοξενίας--Έρευνα--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά--Έρευνα--Ελλάδαel
dc.subject.lcshConsumer behavior--Research--Greeceel
dc.subject.lcshΜποϋκοτάζ--Ελλάδαel
dc.subject.lcshBoycotts--Greeceel
dc.subject.lcshEl Greco (Ξενοδοχείο : Θεσσαλονίκη, Ελλάδα)el
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2012-Δεκεμβρίου του 2012el
dc.titleInvestigation of consumer opinion, regarding knowledge, attitudes and intentions to stay at a green hotel, participating in boycotts and interactive actions and verification intention to reject immoral hotels, during the period November 2012- December 2012el
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T18:32:29Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fotiou_Filippou.ppt.pdf751.25 kBAdobe PDFView/Open
Fotiou_Filippou.pdf9.18 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4998
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.