Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις του κλάδου των βιολογικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας

Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης/ Φράντζιου, Παρασκευή/ Τσιλιλή, Σοφία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Βιολογικά προϊόντα;Organic products
Issue Date: 23-Oct-2012
Abstract: The content of this paper has to do with the communication not only in the internal but also in the external area of biological business products. Here are being posed the means of communication and the incentives that invigorate the personnel. The means and the incentives lead to the specialization of the staff in the area of biological products.
Το περιεχόμενο της εργασίας καλύπτει την επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων του κλάδου των βιολογικών προϊόντων. Παραθέτονται οι μέθοδοι επικοινωνίας καθώς και τα κίνητρα ενεργοποίησης των εργαζομένων, τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στην ανάγκη εξειδίκευσης του προσωπικού στον τομέα του κλάδου των βιολογικών προϊόντων.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2007 -- αα3672
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4987
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsilili_Frantziou.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4987
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.