Private label

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Κουλούρη, Ελίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Private label;Ιδιωτική ετικέτα;Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;Private label products
Issue Date: 5-Dec-2013
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούν τα προϊόντα ιδιωτικής επωνυμίας.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3379
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4973
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koulouri_Elina.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4973
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.