Online customer relationship management system (CRM) in Staff-Jeans company & Co

Σταλίδης, Γεώργιος/ Αρβανιτίδου, Δάφνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική;Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;CRM (Customer relationship management);Service, Customer
Issue Date: 27-Nov-2013
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τα συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) ως μια τεχνολογία που προσβλέπει στην επισήμανση και την προσέλκυση των πελατών μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης σταθερών σχέσεων ανάμεσα στην επιχείρηση και τον πελάτη. Η μεθοδολογία του CRM αποσκοπεί στη διατήρηση της ικανοποίησης του πελάτη και στην αύξηση της καταναλωτικής του πιστότητας.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα926
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4967
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arvanitidou_Dafni.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4967
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.