Καινοτομία παροχής υπηρεσιών : customer relationship management

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Συμεωνίδου, Μαρία/ Αναστασοπούλου, Αικατερίνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: CRM (Customer relationship management);Διαχείριση πελατειακών σχέσεων;Service, Customer;Εξυπηρέτηση, Καταναλωτική
Issue Date: 28-Nov-2013
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η γνώση των βασικών δυνατοτήτων των συστημάτων CRM και η εις βάθος γνώση και μελέτη μεθόδων και τεχνικών διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009--αα1141
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4944
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasopoulou_Sumeonidou.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4944
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.